You & I
Summer in Berlin. Jonas is a cute German boy preparing for a photography project in the countryside. After breaking up with his girlfriend, he invites his former London flatmate Phillip to join him. The fact that Phillip is gay and sheds his clothes at the sight of any body of water doesn’t bother Jonas one bit. Then comes Boris, a brooding Polish guy with wavy blond locks and a muscular physique. At first this unexpected intrusion renders the trio tense, but quickly they warm up to each other, and all relationships start to change...