Before Its Too Late
Brazil, the first week of 2019. A new president takes office in a scenario of fanaticism, prejudice, and violence. Locked in a hotel room, two teenagers decide to change the course of their lives, before it's too late.
☆ A captivating blend of real-life events and gripping storytelling that delivers a chilling experience.