In the 70s and 80s, Chuck Holmes’ Falcon Studios was synonymous with gay pornography. Chuck begins his career in San Francisco in 1971 when most gay men are still in the closet. By bursting out of the closet and pushing sex all the way to the forefront, he quickly gains attention. Vice squads and the FBI find their way to his door, and fellow porn makers land in prison, but he fights on. As his wealth grows, he turns his attention to gay rights. He soon finds out, however, that with Falcon and gay sex behind his name, where his money is welcome, he often is not.