Tant Pis: Chapter One
When Wal, Junior and Meg get selected to go to France to study at La Sorbonne in Paris, they leave behind the suburbs where they used to live in Belém, Brazil, to go to the big city. But that is not only it. The trio is also exploring themselves and trying to find their own personas in the LGBT community.