PAPA & DADDY 2 Behind the Scenes: Wedding
At Damian and Jerry's wedding, we see the two men, after overcoming their many challenges, reunited and ready to start living a happy life again. Aside from heartfelt emotions, what sort of awesome drama will happen at this superstar-filled wedding?