PAPA & DADDY 2 Behind the Scenes: Hualien's Family
Some of Papa & Daddy 2 was filmed in Hualien–– a place of mountains, the sea, and photographic scenery. What memories did Hualien bring to the actors? Come take a trip with our cameras to Hualien!