PAPA & DADDY 2 Behind the Scenes: Wei
Papa & Daddy 2 has a new character Wei, who is played by Jason Tauh. On the surface, Wei is Damien's employee. But the truth may not be that simple. Even Jason says that 'There's a lot going on with Wei'!