Yeon and Ju-hwang are close friends who look at each other affectionately. Every night, Ju-hwang is repeatedly exposed to her father's domestic violence. However, Yeon is unaware that Ju-hwang is distressed and lost in fear because of the situation. One fine day, Yeon is left shocked when she finds a self-inflicting Ju-hwang in their secret hideaway. Yeon tries to stop Ju-hwang from running away but fails. Its then that Yeon discovers a suicide note written by Ju-hwang at their secret space.