Boundary
Tae-ho and his high school buddies make a promise to go see a meteor shower over the weekend. Tae-ho, however, turns down that promise for a date with his homosexual lover; a secret that Tae-ho has been harboring from his friends. The story then takes an unexpected turn when one of Tae-ho's friend, Baek-ma, accidentally discovers his secret.