So Shiny
The weather is so beautiful and shiny today, while Chae-yeon has failed an audition again, Ji-ho has to go to the army next Monday, and You-jeong is quite busy with her term paper and a part-time job. You-jeong notices that her best friend Chae-yeon likes Ji-ho. So she decides to encourage Chae-yeon to confess her love to Ji-ho.