During Qingming Festival (Chinese Memorial Day), Yuhao takes cinematographer Boxuan to Chengdu, where his lover — Hongyu lives. They moves into a friend of Hongyu's apartment. Yuhao wants to become a well- known director by making a mockumentary (fake documentary) about his love life with Hongyu. However, Hongyu just wants more care and love from Yuhao. So things become more complicated...