Macho Caponata
Takeshi (Tadaoki Igami) runs a popular Italian restaurant in a coastal port town. When his ex-lover, Kazuyoshi (Shinya Orikasa) returns home from Italy, the two are reunited for the first time in seven years. However, their once intense relationship is now soured by Takeshi's oddly distant attitude. A new generation of Boys' Love movie told with overwhelming visual beauty!