100 Apples
Jen wants to give a special gift to her girlfriend to commemorate their relationship. Jen's fine art teacher, Chi, eagerly helps him find inspiration. One day, Chi announces he is going abroad to study, and challenges Jen to draw one hundred apples before he leaves. One by one, he draws the apples, and stroke by stroke, he paints an ever-clearer picture of how he feels inside.