Fanatic Love
Song ChengYue has been in love with his best friend Su Yi since they first met in high school. However, Su Yi were madly in love with another classmate back then. Being lost in this unrequited love, Song ChengYue chose to keep this secret to himself for Su Yi’s happiness. Three years later, the three of them meet once again in a Virtual Reality World. Song ChengYue gets another chance to express his love to Su Yi. This time, can her win over Su Yi’s love?