Female (many of them lesbian) artists, writers, photographers, designers, and adventurers settled in Paris between the wars. They embraced France, some developed an ex-pat culture, and most cherished a way of life quite different than the one left behind. Archival footage, music, paintings, literature, and interviews with folks who were there.