Best Sisters Forever
In a heated fight over questions of promiscuity, a terrible misunderstanding leaves two best friends, 'sisters' estranged for many years. A decade later, the two 'sisters' are reunited by a tragic event. The 'sisters' reminisce over the past while talking about the future. Though they are still very fond of each other, both have changed and a palpable tension can be felt over dreams unrealised and disappointments in life. Knowing their days together are numbered, the pair set out on a few adventures hoping to gain lost opportunities and make happy memories. Along the way, they make important discoveries about life, love, each other, friendship, and family. Promises are kept and a long lost dream comes true.