Dreams Never Die
Gay Fantasy Short Film about a couple, which was torn apart during the world lockdown in 2020. When we miss each other, strange things happen and our dreams become alive. What is still a dream and what is reality? This film was shot during the COVID 19-Crisis in 2020 entirely by one person, as gatherings of more people were banned. As borders in the whole world were closed, many people were forced to stay apart, far away from each other.