Coalesce
In Phnom Penh, the capital of Cambodia, there are three young men. Songsa came to Phnom Penh to help sell clothes. Thy sets foot in the entertainment industry because he wants to save enough money to buy a motorcycle. Phearum drives a taxi, but there is no way to pay off his debt. What is the fate that lies before those who have to pursue money and dreams in a difficult reality? The film is based on a rapidly changing Cambodian society, with the story of three characters intersecting.