Almir is a closeted gay man struggling with self-acceptance. Left high and dry by his married lover, Almir decides to spend New Year's Eve with his dying friend Militsa. As the city celebrates, the two talk about their lives and loves, but does Almir dare to tell his closest friend his deepest secret?