Brother
Nico and Khalid are best friends, always have been. Khalid was born in Iran, a country where having feelings for another man can lead to the death penalty. Nico was born in Sweden, a country where it's openly accepted for a man to have a boyfriend. And yet it's Nico who keeps holding back when Khalid tries to take their relationship to another level.