Swiss guy Sebastian arrives in Mexico in pursuit of beginning a new life with his rich and mannish Mexican boyfriend Juan. As soon as they are in the bedroom, the long waited moment of passion comes up, but it is immediately interrupted by Blanca, Juan's mother and a garish and inappropriate woman who welcomes Sebastian effusively. That night, a glamorous dinner is thrown at the house gardens to welcome the young European. During the dinner, Sebastian reveals his relationship with Juan and causes a big disaster.