Come Around
A pair of Filipino parents deals with the aftermath of their daughter Bela coming out as gay. Bela’s parents must learn to accept her sexuality before their relationship is permanently strained. Through their interactions in the kitchen, they gradually grow apart but eventually find their way to each other.