Here's Looking at You, Boy
Here's Looking At You, Boy tells the story of the coming-out of gay and lesbian cinema and the slowly developing self-confidence of its makers and their audience – a self-confidence which has been characterised in recent times by films which have received awards at renowned film festivals like Berlin and Venice or even the Academy Awards in Hollywood. Gay and lesbian films have had to break through sociological barriers in order to assert themselves and to eventually realise their own coming-out to a broader audience.