Ye-eun came up to Seoul to meet Sa-rang, who she met through chatting. Ye-eun still feels awkward about having sex with the same sex. While drinking, Sa-rang and Ye-eun have a conversation. The moment she tries to have sex, Ye-eun breaks the mood with futile words.