The gay mafia 'Gang of Cherry' is residing at a construction site somewhere in Thailand. One of its most notorious members is Mac aka 'PlayBoy', a gay male prostitute with an addiction for SM sex. Bipolar Cherry is the gang's leader. The situation escalates when a shipment of drugs disappears.