Abandoned by her parents, Meili was raised by her elder sister, who is infertile. Meili is set up and raped by her brother-in-law before giving birth to a daughter in secret. Later Meili runs away with her lover, but soon her lover abandons her and her sister, a victim of domestic violence, comes to her for help. When her brother-in-law finds her, Meili resigns herself to the dire reality.