A closeted gay Beijing cab driver tries to seduce a rich passenger, a Hong Kong pregnant trophy wife starts to develop feelings for her new Indonesian maid and a Jakarta slum orphan becomes infatuated with a Western female backpacker. All 3 characters desperately want to connect on a basic human level but are their own worst obstacle. In a new Asia where social mobility is linked to increasing wealth, money divides and separates each of them making it harder to be who they really are and not what they appear to be.