Beer! Beer!
'Beer! Beer!' is an 'anti-romantic comedy' set in the early morning following a wild party in Berlin. When Tao, a Chinese guy, meets Sebastian, a local German. As they seem to get more and more intimate with each other, suddenly a mattress changes everything...