Cheol-ju, a Jwapocheong worker, investigates the body of a poisoned young man. But the criminal soon turns himself in, and he turns out to be Hong-yeon, the brother of the deceased Sang-yeon. Hong-yeon says that he took revenge because Sang-yeon abused him since he was young. Cheol-ju visited Heong Yeong dang to meet Sang-yeon's wife Hoe-jeong. Heong Yeong dang is the place where Hong-Yeon, Sang-yeon and Hoe-jeong spent their childhood together. And Chel-ju found a hidden diary in there! Cheol-ju begins to trace the secrets between the two men...