Brake
Siwoo, a high school student, is timid and fragile. His only hobby is taking a picture of his daily life with a camera. However, Ha-joon and his hobby, motorcycle, come to Siwoo, who nobody is interested in. 'Break' begins to occur in Siwoo's daily life.