Coming Out
Yo is a gay university student who keeps his sexuality a secret. He has feelings for a schoolmate named Noboru, but Noboru has his own circle of friends which Yo finds excluding. The only place Yo can be himself is at a bar called 'BarB♭' in 2-Chome Shinjuku. One day, Yo learns that Noboru is moving to the US to study. Will Yo be able to end his silent-crush and express his love under broad daylight?