Quite Ordinary
Tamotsu Nirasaki is a gay high-school teacher who can't get laid. One day, he finds out one of his pupils, Yu Shiotsu, is also gay. 'Can I finally become happy?' Nirasaki asks himself, but it turns out Shiotsu is in love with the top student of the class. As Nirasaki gets depressed that he doesn't have a chance from the start, he makes Shiotsu confess his love to the other student, and tries to take advantage of his failure.