Futureless Things
At 7am, Ki-cheol begins his part-time job at a convenience store. He is learning the ropes from Hana who is heartbroken over a failed relationship with her ex-girlfriend Eun-young. It contrasts the sweetness between Ki-cheol and his boyfriend who comes to see him. Time turns back to 5:25pm on a previous day, Hana just started to work at the store and sparked romantic feelings with Eun-young who transferred her job to Hana. At 6:44pm on an evening, the store gets robbed and both couples hide behind the counter. At almost 7pm on the same day, things take an unexpected turn.