I Am Happiness On Earth
Emiliano looks at his life with the eyes of a film director, mixing the objective reality with the processes of the artistic creation. The story he is filming flounders with his daily life, until his world is trapped in the lens of his camera. Confused, always alone and in front of a screen, his reality becomes transfigured, but at the same time measurable, controllable and manipulable. It is as if listening to the same song on loop, he buries himself in the world of lust which he built. The sultriness within calls upon his artistic faith.