Yvo and Chrissy
Yvo and Chrissy is about two English people. Yvo, who gave up million pounds inheritance and became a poet, writer, performer and diver, who lives off the sea.Chrissy, who gave up a settled life and phallus, and became a transgender traveler, film maker and musician, who lives in the mountain.