2019 is Taiwan's most important year in terms of LGBTQ rights with same-sex marriage legalized. 'RuPaul's AJA and Kim Chi- Drag Race Superstar Party' was held on October 26th, 2019 in Taipei. AJA and Kim Chi performed in Taiwan to celebrate Taiwan's legalization of same-sex marriage on the night of the Pride Parade. This is the biggest, sexiest, craziest, and most fabulous drag night of the year.