Vile Romance
Robert, a young homosexual who has no work, and Raul, with little more than 40 years, sells arms and pretends to be heterosexual. One day Robert go to Raul on the street and begins to follow him. Raul sits in a square to read the newspaper, Roberto is approaching and there is a story of sex and violence with much realism.