Boxing
Rong is an amateur boxer living in Taipei who don't have a lot of expectations for the future. Until one day, during a boxing training, Wei rushed into the world of Rong. They hit it off immediately; Although they have big different in attitude, but the tacit understanding on arena is brewing the affection between this two men... Rong hasn't been able to tell Wei how he really feels. Perhaps on the ring, they will separate themselves from this ambiguous relationship...