Hotel Room
One night, Pablo finally decides to hire Diana, a transvestite prostitute who he has spent several days observing. Pablo enters a hotel room with a very different purpose, without suspecting that this encounter will face his deepest fear, Pablo looking at himself in the eyes and assuming his identity.