Every wedding photo book exudes sweet romance between the newly-weds. Feng and Weichung’s was no exception. People have always deemed them a match made in heaven. They were each other’s childhood sweethearts, and their puppy love eventually blossomed into a relationship which led them to walk down the aisle at just the right time. Shortly afterwards, they had their son Awan, and it seemed like the young family of three would live happily ever after.