Stateless Things
Jun, a North Korean young man who illegally emigrated to South Korea, gets in a fight and flees from the gas station he works at after sticking up for Soon-Hee, a Chinese girl who has been sexually harassed. Hyeon is a young gay who lives in his sugar-daddy's luxury apartment. Hyeon finds himself suffocated despite the good life. Two seemingly irrelevant stories meet in a most miraculous way.