First Time
Kim Hongsoo is a popular screenwriter for soap operas, and Jeong Daeman is a talented writer that Hongsoo wants to work with. Hongsoo invites Daeman one day to his office and asks about the piece he is writing. Although it is still afternoon, they drink whiskey and talk about screenwriting. Suddenly, Hongsoo says, "I want to build a future with you."