White Rabbit
While temping at odd jobs on TaskRabbit app, Sophia also performs awkward, politically confrontational performance art at shoppers in supermarkets and makes demeaning selfie YouTube videos that no one watches. When a filmmaker reaches out to discuss an acting role in his film, she is excited to explore the opportunity, only to realize he can't distinguish between her art and her real-life identity. At the same time, a chance encounter buds into romance, but in the 'whatever, just go with the flow' world of modern LA, how can one figure out what the hell is up with love? Or personal meaning? Or anything for that matter?