A City of Two Tales
Nigel is an Oxford graduate British entrepreneur who wedded his husband last year in the UK, whereas Smiley is a Hong Kong local who is living on governmental allowance. They exchanged their unique views about their lives and discussed the inevitable journey of growing old in this ever vigorous city.