The Amazing Truth About Queen Raquela
Raquela is a transsexual-or 'ladyboy'-from the Philippines who dreams of escaping the streets of Cebu City for a fairy tale life in Paris. In order to make her dreams come true, she turns from prostitution toward the more lucrative business of Internet porn. Her success as a porn star brings new friends, including Valerie, a ladyboy in Iceland, and Michael, the owner of the website Raquela works for. Valerie helps Raquela get as far as Iceland. From there, Michael offers her a rendezvous in Paris. Will Paris be everything she dreamed of? And will Michael turn out to be her Prince Charming?