Anything
Grief-stricken over the recent death of his wife, Early Landry moves from Mississippi to Los Angeles and, despite the objections of his overprotective sister, into a run-down apartment complex in Hollywood. He is a welcome presence in his new environment, and quickly finds himself in an intense friendship with his neighbor Freda, but the simplicity of their shared loneliness and growing affection must be reconciled with the complexity of their disparate backgrounds.