Shall We Dance
Hanni and Ziyou have a crush on each other that reaches the height of its intensity. Hanni is inseparably glued to Ziyou and takes care of everything in her life, but a misunderstanding makes Ziyou want to avoid Hanni. Like a silent waltz, the two enter a speechless game. Back and forth, one takes a step forward as the other retreats. Can they ever share a brighter day?