Alive!
In this compelling documentary, five HIV-positive gay men spend a week preparing for their first solo parachute jump. The camaraderie inspired by the rigorous training and team-building exercises encourages the men to share their feelings about being seropositive: their reactions to finding out, their thoughts about ongoing treatments, and the ways they negotiate relationships with men who are not positive. 'Alive!' reminds us all of the value of life and of living it to the fullest.