All Cats Are Pink in the Dark
17 year old Alice doesn't feel comfortable with her body. As she gets ready for an internship interview the next day, her mother makes her change her baggy clothes for a tight-fitting skirt suit. Alice can't take anymore and storms out of her house to get some air. That's when she meets Lola...