LOVEME2030
Paris, like the other metropolitan cities in Europe, was flourishing because of new crossing urbanities, while tension was born between the conservative and the new types of Europeans. By the year of 2030, the new races of Europeans have a chance to return to their hometown where the standard of living began to improve. In anticipating the exodus of reverse migration, LOVEME2030 wishes to defer the unfinished love stories until year 2030. Love me, not now, not here. LOVE ME when I am gone.